martes, 30 de abril de 2013

Log cabins i mantes a quadrets

Quan vaig començar a fer log cabins era per fer-me una bossa... Però al final vaig decidir fer-me aquests dos coixins! quin goig que fan, eh? A mi m'agraden molt! I li donen al menjador un toc de color. He posat bastantes fotos d'aprop dels log cabins per  que els pogueu apreciar.









I ara s'ensenyo aquestes dos mantes que són per a dos persones molt especials. Com veureu, les aplicacions que he posat tenen poques coses en comú. És tot allò que agrada als meus fills.









4 comentarios:

  1. Bon dia! Goig? Goig és poc.... Què bonics!!!!!
    I les mantetes? Quins "fillets" més afortunats...
    Per cert, sóc la "nebodeta" preferida, ja ja ja...
    serà per l'edat!

    Una abraçada,
    Marta

    ResponderEliminar
  2. Gràcies pel teu comentari,si el que has vist t'ha agradat espera a veure la pròxima publicació.Besades.

    ResponderEliminar
  3. Gràcies ,m'alegro que t'hagin agradat.Espero que properament puguem penjar mes fotos de totes les cosetes que he fet.

    ResponderEliminar